Ο Μαξ Φερστάπεν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πήρε τη νίκη στο Γκραν Πρι της Ολλανδίας, ισοφαρίζοντας έτσι το ρεκόρ του Σεμπάστιαν Φέτελ με εννιά διαδοχικές νίκες στη F1, αφήνοντας πίσω του τον Φερνάντο Αλόνσο και τον Πιερ Γκασλί, που μετά την ποινή του Πέρεζ ο Γάλλος με την Alpine συμπλήρωσε το βάθρο.
Οι εναλλαγές των καιρικών συνθηκών ανακάτεψαν από νωρίς την τράπουλα των στρατηγικών που είχαν προγραμματίσει οι ομάδες. Εκείνοι που μπήκαν πρώτοι στα pit για την μετάβαση σε ενδιάμεσα ελαστικά βρέθηκαν κερδισμένοι μέχρι να κοπάσει και πάλι η βροχή, ενώ όσοι έμειναν για περισσότερο χρόνο με τα slicks έχασαν αρκετές θέσεις.
Οι Red Bull ήταν το πρώτο χαρακτηρισμό παράδειγμα, ο Πέρεζ που μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών βρέθηκε στην κορυφή, ενώ ο Φερστάπεν που ακολούθησε έπεσε στην τέταρτη θέση πίσω από τους Γκουανγιού και Γκασλί, οπότε χρειάστηκε περισσότερη δουλειά για να διεκδικήσει και πάλι την P1.
Ο Ολλανδός δις παγκόσμιος πρωταθλητής με τον πολύ ανώτερο ρυθμό που είχε, ανέκτησε γρήγορα την πρώτη θέση και έδειχνε πως τίποτα δεν θα τον εμποδίσει για να πάρει μία ακόμα καρό σημαία.
Η νέα αναταραχή που δημιουργήθηκε στην pit lane από την έντονη δραστηριότητα και η κόκκινη σημαία μετά τη συντριβή του Ζού που επέφερε μια ανάπαυλα επτά γύρων, έφερε ένα ακόμα προβληματισμό στον Φερστάπεν που καλείται να τον ξεπεράσει.
Ο Ολλανδός της Red Bull βρήκε τη ψυχραιμία και στην επανεκίννηση σε μια ολισθηρή πίστα κατάφερε με αποφασιστικότητα να βρεθεί μπροστά από τους Αλόνσο και Πέρεζ, μάλιστα άνοιξε σιγά – σιγά και την διαφορά του ως τον τερματισμό, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ νικών του Φέτελ που ίσχυε από τη σεζόν του 2013.
Η δεύτερη θέση του Αλόνσο ήταν το πρώτο του βάθρο μετά τον Καναδά πριν από δύο μήνες περίπου, ενώ ο Perez που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού τρίτος δεν κατάφερε να ανέβει στο τελευταίο σκαλί, διότι ήρθε η ποινή των πέντε δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στην pit lane, δίνοντας το πλεονέκτημα στον Γκασλί να πάρει την τρίτη θέση.
Έτσι ο Πέρεθ συμβιβάστηκε με την τέταρτη μετά την κύρωση της ποινής ακολουθούμενος από τη Ferrari του Κάρλος Σάινζ και τη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον οι οποίοι είχαν και ένα αγωνιστικό συμβάν, όταν χτύπησαν τροχό με τροχό. Την βαθμολογούμενη δεκάδα ολοκλήρωσαν οι Λάντο Νόρις, Αλεξάντε Άλμπον, Όσκαρ Πιάστρι και Εστέμπαν Οκόν.
Ο Λανς Στρολ την άλλη Aston Martin πήρε την 11η Θέση, ακολουθούμενος από τον Νίκο Χούλκενμπέργκ (Haas), τον νεοφερμένο στη F1 Λίαμ Λόνσον (Alpha Tauri) και τον Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas). Ο Νεοζηλανδός πιλότος της Alpha Tauri δέχθηκε ποινή 10 δευετρολέπτων διότι εμπόδισε των Δανό της Haas στην pit lane.
Ο νεαρός οδηγός που αντικατέστησε τον Ντανιέλ Ρικιάρντο (Λόγω Τραυματισμού) πραγματοποίησε μια δυνατή εμφάνιση, αφού έμεινε μακριά από προβλήματα και κράτησε το μονοθέσιο στην πίστα, τερματίζοντας τρείς θέσεις μπροστά από τον ομοσταυλό του Γιούγκι Τσουνόντα που πήρε πέντε δευτερόλεπτα ποινής επειδή προκάλεσε την σύγκρουση με τον Τζώρτζ Ράσελ.
Μετά τη συντριβή του Ζού Γκουανγιού η Alfa Romeo του Βαλτερί Μπότας ήταν η μοναδική που τερμάτισε παίρνοντας τη 15η θέση, μπροστά από τους Τσουνόντα και Ράσελ, ο τελευταίος έχασε την ευκαιρία να μπει στους βαθμούς μετά την επαφή που είχε με τον Norris.
Εκτός τον Ζού εγκατέλειψαν ο Σάρλς Λεκλέρκ που λόγω ζημιάς που σημειώθηκε στον πρώτο γύρο ήταν πολύ δύσκολο να συνεχίσει να αγωνίζεται, ενώ ο Λόγκαν Σαρτζέντ είχε μία ακόμη σοβαρή πρόσκρουση στον τοίχο όπως και στις κατατακτήριες.
Αναλυτικά η βαθμολογία των Οδηγών:
Αναλυτικά η βαθμολογία των Κατασκευαστών: