Ολοκληρώθηκαν τα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, με τον Μαξ Φερστάπεν λίγο πριν την καρό σημαία κατεβάζει τα χρονόμετρα 1:35.825 και ανεβαίνει στην κορυφή της κατάταξης.
Πίσω από δις πλέον παγκόσμιο πρωταθλητή βρέθηκε ο Σαρλ Λεκλέρκ με τη Ferrari με μια διαφορά τρία δέκατα του δευτερολέπτου, στο σημείο αυτό ν` αναφέρουμε πως ο μονεγάσκος ετοιμάζεται ποινή 10 θέσεων, αφού πριν τις κατατακτήριες θα τοποθετηθεί στο μονοθέσιό του νέος κινητήρα και στριβιλοσυμπιεστής ( Turbo).
Ο Σάινζ που ήταν ένα δέκατο πιο αργός από τον ομοσταυλό του πήρε την τρίτη θέση, ενώ ο Σέρχιο Πέρεζ που και αυτός θα πάρει ποινή 5 θέσεων ( για αλλαγή κινητήρα) ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον ρυθμό τερμάτισε στη 4η θέση.
Ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine πήρε την 6η θέση ¨τρυπώνοντας¨ ανάμεσα στα δύο «ασημένια βέλη» των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ. Ο Ισπανός είναι και αυτός ένας από τους οδηγούς που θα δεχτούν ποινή για αλλαγή κινητήρα.
Η Aston Martin έκανε μια ακόμα ενθαρρυντική εμφάνιση, καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Λανς Στρόλ πήραν τα 8η και 9η θέση αντίστοιχα (το μόνο αρνητικό ήταν ένα πρόστιμο ταχύτητας στο pit lane για το τελευταίο), ενώ ο Πιέρ Γκασλί με την AlphaTauri έκλεισε τη δεκάδα.
Ο Βαλτερί Μπότας (Alfa Romeo) και ο Λάντο Νόρις ( McLaren ) ηγήθηκαν της δεύτερης δεκάδας της κατάταξης, ακολουθούμενοι από την Alpine του Εστέμπαν Οκόν και τη Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν.
Ο Ντανιέλ Ρικιάρντο (McLaren) στη μέση της περιόδου παραπονέθηκε για προβλήματα στα φρένα, που απ΄` ότι φάνηκε μπόρεσε να ξεπέρασε πήρε την 15η θέση, μπροστά από τον Γιούγκι Τσουνόντα (AlphaTauri) και το ζευγάρι της Williams, Άλεξ Άλμπον και Νικόλας Λατίφι.
Επίσης τεχνικά ζητήματα αντιμετώπισε ο οδηγό της Haas, Μικ Σουμάχερ (αντλία νερού ERS), όπως και ο Ζου Γκουανγιού της Alfa Romeo (ακόμα δεν έχουν καθοριστεί) που ήταν και οι τελευταίοι του grid.
