Φόρμουλα 1 (GP Μεξικό): Γράφει ιστορία μετά τη 14η νίκη του στο Μεξικό ο Φερστάπεν

Την δέκατη τέταρτη νίκη του στη σεζόν πανηγύρισε ο Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix της Πόλης του Μεξικό, σε μία ¨μάχη¨ που κρίθηκε στη στρατηγική των ομάδων τερμάτισε μπροστά από τους Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) και Σέρχιο Πέρεζ (Red Bull).

Ο Ολλανδός κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ των δεκατριών νικών σε μία σεζόν που κατείχαν ως και την προηγούμενη αγωνιστική οι Μίκαελ Σουμάχερ (2004) και Σεμπάστιαν Φέτελ (2013).

Η Red Bull επέλεξε την στρατηγική από μαλακά σε μεσαία ελαστικά αποδείχθηκε εκ` του αποτελέσματος πως ήταν μία σωστή απόφαση, αφού ο Φερστάπεν πήρε την καρό σημαία περίπου 15 δευτερόλεπτα μακριά από τον Χάμιλτον, ο οποίος, βάση των συνομιλιών που είχε με την ομάδα του στον ασύρματο έδειχνε να δυσανασχετεί με την απόδοση του μονοθεσίου του όταν έγινε η αλλαγή των σετ ελαστικών από μεσαία  σε σκληρή γόμα.

Ο Πέρεζ έδωσε την χαρά στους οπαδούς να πανηγυρίσουν έστω και για την τρίτη θέση του βάθρου, αφού δεν κατάφερε τελικά να περάσει τον Χάμιλτον που τον απειλούσε καθ` όλη τη διάρκεια σχεδόν του αγώνα. Ο Ράσελ ο οποίος στην εκκίνηση έχασε τη 2η θέση από τον συμπαίκτη του στη Mercedes, διαμαρτυρόταν για την συμπεριφορά των ελαστικών του (σκληρή γόμα) και ζητούσε επανειλημμένα να μπει στα pit για αλλαγή. Αυτό έγινε τελικά 5 γύρους πριν τον τερματισμό για να πάρει τον βαθμό του ταχύτερου γύρου εφόσον είχε εξασφαλιστεί ότι δεν απειλείται η θέση του από τις δύο Ferrari που ακολουθούσαν ( περίπου στο + 30 sec στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή).

Στη Ferrari πέρα από κάποιες ¨μάχες¨ που έδωσαν οι πιλότοι της Κάρλος Σάινζ και Σαρλ Λεκλέρκ για καλύτερο πλασάρισμα θέσεων δεν πέτυχαν κάτι παραπάνω από έναν μοναχικό τερματισμό στις θέσεις πέντε και έξι, μπροστά από τον οδηγό της McLaren Ντανιέλ Ρικιάρντο ο οποίος έφτασε στην έβδομη θέση με μαλακά ελαστικά. Η τελική θέση του Αυστραλού δεν άλλαξε πάρα την ποινή των 10 δευτερολέπτων, όταν σε μια υπέρ αισιόδοξη προσπάθειά του να προσπεράσει τον Γιούκι Τσουνόντα σε στροφή είχαν επαφή, με τον πιλότο της Alpha Tauri να εγκαταλείπει.

Ο Εστέμπαν Οκόν κατετάγη όγδοος, μετά από την εγκατάλειψη του ομοσταυλού του στην Alpine Φερνάντο Αλόνσο λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν η McLaren του Λάντο Νόρις και ο Βαλτερί Μπότας της Alfa Romeo που δεν μπορούσε να επαναλάβει τις επιδόσεις που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο οδηγός της AlphaTauri  Πιέρ Γκασλί δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων, όταν σε μια επιθετική του κίνηση ωθήσει τον αντίπαλο της Aston Martin Λάνς Στρόλ εκτός πίστας, έτσι έχασε τον έναν βαθμό για  μισό δευτερόλεπτο.

Ο Αλεξάντερ Άλμπον με την πρώτη Williams τερμάτισε δωδέκατος, ακολουθούμενος από τον Ζού της Alfa Romeo. Σεμπάστιαν Φέτελ και Λάνς Στρόλ έφεραν τις δύο Aston Martin στην 14η και 15η θέση αντίστοιχα. Από κει και κάτω την τελική κατάταξη έκλεισαν κατά σειρά οι Μίκ Σουμάχερ και Κέβιν Μάγκνουσεν με τις Haas, ο Νικόλας Λατίφι με τη δεύτερη Williams και εγκατέλειψαν οι  Αλόνσο ( Alpine) με πρόβλημα στον κινητήρα και ο Τσουνόντα (Alpha Tauri) μετά από σύγκρουσή του με τον Ρικιάρντο.

Η συνέχεια της αγωνιστικής δράσης μεταφέρεται στην πίστα Ιντερλάγκος του Σάο Πάολο της Βραζιλίας, που είναι ο εικοστός πρώτος αγώνας της σεζόν και θα διεξαχθεί στις 11 με 13 Νοεμβρίου. Στο συγκεκριμένο Grand Prix επιστρέφει για τελευταία φορά φέτος και η μορφή Sprint αγώνα της F1 στη θέση των κατατακτηρίων δοκιμών που θα διεξαχθούν την Παρασκευή.

Spread the love

Γράψτε ένα σχόλιο