Στη Red Bull απόλαυσαν ένα τέλειο ξεκίνημα για τη νέα σεζόν στο Grand Prix του Μπαχρέιν, με τον Μαξ Φερστάπεν να ξεκινά απ` εκει που σταμάτησε πέρυσι, πέτυχε μία άνετη νίκη αφήνοντας τον συμπαίκτη του Σέρχιο Πέρεζ δεύτερο. Ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο που συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη νέα Aston Martin τερμάτισε τρίτος, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρκ αποσύρθηκε από τον αγώνα.
Ο Φερστάπεν από την εκκίνηση έβαλε το κεφάλι κάτω και πήρε προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού έχοντας σταθερή απόδοση. Ο ομόσταυλός του Πέρεζ έχασε τη δεύτερη θέση από τον Λεκλέρκ, ενώ ο Carlos Sainz δεν μπόρεσε να ¨κλέψει¨ το P3 από τη Red Bull. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής άνοιξε το προβάδισμα και τελικά κέρδισε για περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα, ακολουθούμενος από τον Perez που ολοκλήρωσε το ένα-δύο. Οι δύο οδηγοί της Red Bull πήγαν σε παρόμοιες στρατηγικές με γόμες ελαστικών μαλακά – μαλακά – σκληρά.
Στην Aston Martin παραλίγο να καταρρεύσουν οι οποιεσδήποτε ελπίδες για διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο, όταν στον 1ο γύρο ο Λανς Στρόλ χτύπησε τον Alonso με την άλλη AMR23 στη στροφή 4 στοn πίσω δεξιό μέρος του μονοθεσίου του, επιτρέποντας στις δύο Mercedes να προπορευτούν.
Ωστόσο, στην Ferrari οι ελπίδες για το βάθρο εξανεμίστηκαν στον 41ο γύρο, όταν ο Λεκλέρκ αποσύρθηκε με πρόβλημα κινητήρα. Την στιγμή που ο Αλόνσο έκανε κίνηση ¨ματ¨ για να πάρει την πέμπτη θέση από τον Λιούις Χάμιλτον από το εσωτερικό της στροφής 10. Ο Ισπανός πήγε σε μια ¨μονομαχία¨ ακόμα¨ με τον Σάινζ, που τον πέρασε στον 45ο γύρο σφραγίζοντας το πρώτο του βάθρο για το 2023.
Ως εκ τούτου, ο Σαίνζ συμβιβάστε με την τέταρτη θέση, αποκρούοντας και μια σύντομη επίθεση του Χάμιλτον ο οποίος κατέληξε πέμπτος στην τελική κατάταξη. Όσο για τον Στρόλ, που ένοιωσε ανακουφίσει αφού δεν πήρε πέναλτι όταν προκάλεσε το χτύπημα με τον συμπαίκτη του στον 1ο γύρο. Ο Καναδός έκανε μια αξιοθαύμαστη ανάκαμψη μετά τον τραυματισμό του στον καρπό τερματίζοντας στην έκτη θέση ανάμεσα στις δύο Mercedes.
Ο Βαλτερί Μπότας εκμεταλλεύτηκε τις κακές εκκινήσεις των αντιπάλως του και τερμάτισε όγδοος για την Alfa Romeo, ενώ ο Πιέρ Γκασλί ανέκαμψε από την τελευταία θέση στην ένατη. Ο Αλεξάντερ Άλμπον τερμάτισε 10ος για την Williams μετά από ένα εκπληκτικό ξεκίνημα, με τον Γιούγκι Τσουνόντα για λίγο να μένει εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.
Ο πρωτάρης Λόγκαν Σάρτζεντ πάλεψε αρκετά με τον Ζού Γκουανγιού της Alfa Romeo για να πάρει τη 12η θέση στο ντεμπούτο, ενώ ο Κέβιν Μάγκνουσεν τερμάτισε δέκατος τρίτος.
Ο Νίκ Ντε Βρίς πήρε την P14 στην πρώτη του εμφάνιση στη Φόρμουλα 1 με την AlphaTauri, αφήνοντας τον Νίκο Χούλκενμπέργκ δέκατο πέμπτο μετά από ένα πέναλτι πέντε δευτερολέπτων που δέχθηκε. Ο Ζού κατατάχθηκε στην 16η θέση με την Alfa Romeo, ενώ ο Λάντο Νόρις με τη McLaren άντεξε έναν σκληρό αγώνα, αλλά έπεσε στο P17 μετά από ένα αργό pit stop.
Ο Εστέμπαν Οκόν είχε ένα καταστροφικό ξεκίνημα στη σεζόν για την Alpine, αφού δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για λάθος θέση που είχε πάρει στο grid, το κακό όμως για τον Γάλλο δεν σταμάτησε εκεί, πήρε και δεύτερη ποινή 10 δευτερολέπτων για λανθασμένη εκτέλεση αυτής της πρώτης και στη συνέχεια άλλα πέντε δευτερόλεπτα για υπερβολική ταχύτητα στην pit lane, έτσι η Alpine αποφάσισε να τον αποσύρει.
Ο τρίτος πρωτοεμφανιζόμενος της σεζόν Όσκαρ Πιάστρι εγκατέλειψε μετά από μόλις 13 γύρους, όταν μπήκε στα pits της McLaren με ηλεκτρικό πρόβλημα.
Μπορεί να ήταν μια τέλεια αρχή για το 2023 για τη Red Bull, αλλά τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Μην ξεχνάμε πως πέρυσι στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν τα δύο Red Bull είχαν εγκαταλείψει.
Επόμενο αγωνιστικό τριήμερο θα έχουμε το μεθ` επόμενο Σαββατοκύριακο 17 – 19 Μαρτίου στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας.