Με μια εντυπωσιακή απόδοση στο εντός έδρας αγωνιστικό τριήμερο επί Αυστριακού εδάφους για τη Red Bull, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε την τρίτη κατά σειρά pole position στη Red Bull Ring. Ο Οποίος σε μια συνεδρία γεμάτη δράση άφησε πίσω του το ζευγάρι της Ferrari Σάρλς Λεκλέρκ και Κάρλος Σαίνζ.
Ο Φερστάπεν ξεπέρασε το πρόβλημα παραβίασης ορίων της πίστας που αντιμετώπισαν αρκετοί οδηγοί ειδικότερα στο Q1 και το Q2 και είδαν τους χρόνους τους να διαγράφονται. Συμπεριλαμβανομένου βέβαια και του συμπαίκτη στη Red Bull Σέρχιο Πέρεζ που έμεινε εκτός μάχης του Q3. Έτσι ο Ολλανδός με χρόνο 1m 04.391s άρπαξε την Pole και θα είναι επικεφαλής στο αγώνα σπριντ του Σαββάτου. Αφήνοντας δεύτερο τον Λεκλέρκ για μόλις 0,048 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Ισπανός πιλότος της Ferrari Κάρλος Σάινζ με 0,190 δευτερόλεπτα.
Ο Λάντο Νόρις με εκπληκτικές επιδόσεις με την ανανεωμένη και αναβαθμισμένη McLaren του εξασφάλισε μια θέση στη δεύτερη σειρά, αντιστεκόμενος στη πίεση της Mercedes του Λιούις Χάμιλτον και αυτή των Aston Martins των Λάνς Στρόλ και Φερναντο Αλόνσο.
Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Haas) συνέχισε τις καλές εμφανίσεις του στο Q3 και βρέθηκε στη όγδοη θέση, μπροστά από τον οδηγό της Alpine Πιέρ Γκασλί και της Williams Αλεξάντερ Άλπμον, οι οποίοι και πάλι πρωταγωνίστησαν παρά του ότι έχασαν έναν γύρο έξω από τα όρια της πίστας.
Όπως προαναφέραμε οι διαγραμμένοι χρόνοι ήταν ο μεγάλος ¨βραχνάς¨ για αρκετούς πιλότους, ένας εξ` αυτών ο έτερος Βρετανός οδηγός της Mercedes Τζόρτζ Ράσελ που δεν μπόρεσε να μπει στη τρίτη περίοδο των προκριματικών και τερμάτισε ενδέκατος, λίγο πιο μπροστά από το Alpine του Εστέμπαν Οκόν.
Ο Όσκαρ Πιάστρι με τη δεύτερη McLaren συμβιβάστηκε με τη 13η θέση καθώς το μονοθέσιο του δεν έφερε το πακέτο αναβαθμίσεων που τοποθετήθηκε στον συμπαίκτη του Νόρις, ενώ ο Βαλτερί Μπότας ήταν ο ταχύτερος από τις Alfa Romeo στην 14η θέση, παρά το τετ – α – κε που είχε στο Q1.
Σημείο αναφοράς για το Q2 ήταν ο αποκλεισμός του Πέρεζ που έχασε όλους τους χρόνους διότι περνούσε έξω από τις λευκές γραμμές μένοντας έτσι στη 15η θέση, εστιάζοντας πλέον σε στρατηγικές που θα τον βοηθήσουν να ανάκαμψη την ημέρα του αγώνα, στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως είχε αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις στο Μονακό, την Ισπανία και τον Καναδά.
Ο Γιούγκι Τσουνόντα (Alpha Tauri) ήταν στο όριο για μια θέση στο Q2, αλλά έχασε έναν χρόνο γύρου για τα όρια της πίστας και έμεινε 16ος, ακολουθούμενος από την Alfa Romeo του Ζού Γκουανγιού και τον πρωτάρη της Williams Λόγκαν Σαρτζέντ.
Ο Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas ) στο τέλος των κατατακτήριων δεν μπόρεσε να κάνει κάτι παραπάνω από τη 19η θέση λίγο πριν από την έναρξη του 150ου Grand Prix. Στην τελευταία θέση ο νεοφώτιστος στη Φόρμουλα 1 Νικ Ντε Βρίς με την άλλη AlphaTauri.