Έβδομος συνεχόμενος θρίαμβος για τον Μαξ Φερστάπεν, που επιβλήθηκε των Λάντο Νόρις και Σέρχιο Πέρεζ στο Grand Prix της Ουγγαρίας, χαρίζοντας στη Red Bull τη 12η συνεχόμενη νίκη τη φετινή σεζόν σπάζοντας το μακροχρόνιο ρεκόρ που κατείχε η McLaren (11 νίκες) από το 1988.
Ο Φερστάπεν από την εκκίνηση τέθηκε επικεφαλής του αγώνα, όταν με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα προσπέρασε τον Λιούις Χάμιλτον και έστριψε πρώτος στην στροφή 1. Απομακρύνθηκε γρήγορα από τον ανταγωνισμό και χωρίς προβλήματα πλέον έφτασε να δει πρώτος την καρό σημαία ανοίγοντας έτσι και την διαφορά από Μεξικανό ομοσταυλό του στην κατάταξη των οδηγών.
Η Red Bull συνέχισε έτσι στο απόλυτο το νικηφόρο σερί της για το 2023, ανεβάζοντας των πήχη των ρεκόρ στις συνεχόμενες νίκες σε 12, αφού κατέρριψε αυτό κρατούσε από το 1988 η McLaren (11) με τους Άιρτον Σέννα και Αλαίν Πρόστ.
Στην πρώτη στάση για pit stop ο Νόρρις ανέκτησε και πάλι το προβάδισμα από τον συμπαίκτη του στη McLaren Όσκαρ Πίστρι, όπου μετά την εκκίνηση από την εσωτερική έστριψε δεύτερος πίσω από τον Φερστάπεν. Ο Πέρεζ που πήγε σε μια τακτική με την σκληρή γόμα από την αρχή κατάφερε ν` ανακάμψει για μια ακόμα φορά από την 9η στην 3η θέση.
Ο Χάμιλτον ο οποίος είχε κερδίσει την 104η pole της καριέρας του το Σάββατο, δεν κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του, όταν στην έναρξη δέχτηκε τρία διαδοχικά προσπεράσματα από Φερστάπεν, Πιάστρι και Νόρις. Το μόνο μου κατάφερε ως τον τερματισμό ήταν να κρατήσει την τέταρτη θέση, αφού έπεσε και θύμα της στρατηγικής του Πέρεζ.
Ο Σαρλς Λεκλέρκ πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην έκτη θέση, αλλά έπεσε πίσω από την άλλη Mercedes του Ράσελ, διότι είχε δεχθεί ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στο pit lane. Με τον δεύτερο πιλότο τη Ferrari Κάρλος Σάινζ να τερματίζει πίσω του στην 8η θέση.
Όσο για την Aston Martin, η οποία είχε ένα αδιάφορο τριήμερο κατάφερε να τερματίσει μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι ο τελευταίος οδηγός που είδε την καρό σημαία στον ίδιο γύρο με τον Φερστάπεν, ακολουθούμενος από τον συναθλητή του Λάνς Στρόλ.
Η Williams αρκέστηκε στην 11η θέση με τον Αλεξάντερ Άλμπον αφού δεν μπόρεσε να μπει στους βαθμούς επαναλαμβάνοντας τα τελευταία επιτεύγματα του. Πίσω του στη P12 τερμάτισε ο Βαλτερί Μπότας με την Alfa Romeo που βρισκόταν εκτός ρυθμού στον αγώνα.
Ο Ζου Γκουανγιού από την πέμπτη θέση έπεσε στην 16η τελικά, όπου στην αρχή του αγώνα προκάλεσε τη σύγκρουση των δύο οδηγών της Alpine Εστέμπαν Οκόν και Πιέρ Γκασλί που τους οδήγησε σε πρόωρη εγκατάλειψη.
Η επιστροφή του Ντανίελ Ρικιάρντο στη Φόρμουλα 1 για λογαριασμό της AlphaTauri τον βρήκε να τερματίζει στη 13η θέση, μπροστά από τους Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas, τον ομόσταυλό του Γιούγκι Τσουνόντα, τον Ζού της Alfa Romeo και τον τελευταίο Κέβιν Μάγκνουσεν,.
Ο Αμερικανός πιλότος της Williams, Λόγκαν Σάρτζεντ ήταν ο τρίτος που εγκατέλειψε μετά τους Οκόν και Γκασλί, όταν μετά από μια περιστροφή είχε μπήκε στα pit.
Έτσι ο Φερστάπεν στην προτελευταία στροφή πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα διεύρυνε το προβάδισμα του από Σέρχιο Πέρεζ στους 110 πόντους στην κούρσα του τίτλου για το 2023.